FRA - JÄVLA SKIT!

Vad i hela helvete?! Vad fan?!

Nu har förslaget tydligen röstats igenom.

Jävla hycklare. Dubbelmoralister. Arslen.

Storebror ser dig. Och han lär inte försvinna.

Hur fan kan de?!

Borgerlig regering no more. Gå och dö.

Ett land som vill avveckla försvaret. Om man upptäcker ett terrorhot, då? Ska Varbergspolisen rycka ut?

Vad ska man göra nu? Flytta? Här kan man ju fan inte bo kvar.

Anarkism.

Eller oj, får jag Försvarets Radioanstalt på mig nu? Jag har ju inte rätt åsikt. Eller det kanske blir så först om fem år. Det var ju tur.

FY FAN. JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD ATT JAG INTE VET VAD JAG SKA TA MIG TILL!

DÖ.

Kommentarer
Postat av: Sara- you know who

Okeej, trodde det skulle dröja ett tag. :S Fattar nada. Men iaf så har ju tydligen FRA hållt på med sån här avlyssning förrut, så det är väl egentligen inget nytt, förutom att det nu är lagligt. :/

2008-06-19 @ 13:20:07
Postat av: Marika

Skrev de sina tillägg på typ tio minuter? På en servett från riksdagsfiket då?

2008-06-19 @ 16:46:53
Postat av: Sarah

Man blir äcklad in i själen.

2008-06-19 @ 18:25:20
Postat av: Sara- you know who

lol sarah:P

2008-06-19 @ 20:22:37
Postat av: Sara

Jo, de har kunnat göra det, om brottsmisstanke funnits. Men nu behövs det inte längre. Det är tydligen fritt fram. Lagen ska träda i kraft första januari 09 ^^

2008-06-21 @ 22:22:14
URL: http://ekohumanist.blogg.se/
Postat av: Mälin

hej då integritet. det var trevligt att stifta bekantskap.

2008-06-22 @ 10:24:48
URL: http://alotlikevegas.blogg.se/
Postat av: Sarah

http://tjuvtittat.se/avlyssnat/

2008-06-26 @ 19:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0